Monday 4 July 2011

Troche o mnie dla ciekawskich

Zaproszona do zabawy przez Ellemo dokanczam tych kilka zdan o mnie;)


1. Nie wiecie, że czasem bywam … leniwa. No dobra, czesciej niz czasem ;))

2. Straszliwie boję się ... burzy

3. Mam obsesję na punkcie … rutyny, planowania, ukladania, skladania. Wszystko musi byc po mojemu.

4. Nie wytrzymam bez … Sophie i Davida, i muzyki

5. Mogłabym mieć nawet 1000 ... torebek, zawsze mi malo

6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę … juz po fakcie, byl jak mialam 25 lat

7. Oczy ze zdziwienia mi wychodzą, gdy … widze male dzieci pijace cole, jedzace frytki w macdonaldzie, podgryzajace zwykle chipsy, itp, itd

8. Najgorsza rzecz na świecie to … terroryzm!!!!!

9. Nienawidzę … miodu

10. Zakupy to dla mnie … czasem przyjemnosc czasem koniecznosc. Zalezy co trzeba kupic.

11. Zdarza mi się … przeklnac, ale zawsze albo po angielsku albo hebrajsku, nigdy po polsku, nie lubie

12. Zawsze muszę mieć … wazeline do ust. Nigdzie sie bez niej nie ruszam.

13. Płaczę przy … prawie wszystkim. Bardzo latwo rycze.

14. Nie lubię kiedy ktoś … mi mowi co mam robic, jak postepowac, gdzie isc, itp

15. Nigdy … nie mowie Nigdy, zycie zaskakuje, juz sie nauczylam

16. Jestem typem ... realistki. Zawsze mysle o tym co sie moze stac, co trzeba zrobic, David mowi ze jestem pesymistka, ja mu na to ze realistka ;))

17. Przepadam za ... dobrymi lodami, ale musze sie ograniczac, bo moge je jesc w duuuuzych ilosciach;)

18. Bardzo się tego wstydzę, ale … nie ma rzeczy ktorej sie wstydze

19. Gdy patrzę w lustro to … widze siebie sprzed kilkunastu lat z ciut wieksza iloscia zmarszczek;)

20. Czasem się zastanawiam co by było gdybym … miala rodzenstwo. Ciekawe jakie relacje by byly miedzy nami, jaka osoba bym byla wychowujac sie z kims, brat czy siostra by to byla???


A teraz zapraszam:
                                     Magde
                                     Anik
                                     Qoopke
                                     Magdette
                                     Mala Mi
moze Wam tez sie zachce troche popisac o sobie;))

4 comments:

Magda said...

Dziekuje za zaproszenie! Na pewno skorzystam! :) Ja uwielbiam miod!! :)) Pozdrawiam!

magdalena said...

super wyszło :)))))
fajnie, że się bawisz :)

Anonymous said...

dziekuję za zaproszenie, właściwie to chciałam dokładnie napisać to samo co Magda, że uwielbiam miód :))))

bubalah said...

Ja juz chyba pisalam to kiedys, ale miod wywoluje u mnie odruch wymiotny, wiec jest to naprawde znienawidzony przeze mnie "przysmak";))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...