Friday 22 July 2011

Pierwszy raz...

...dostalam "blogowa nagrode";))



Moja nowa czytelniczka Paula nominowala mnie, za co bardzo dziekuje;) Ostatnio napisalam kilka zdan o sobie w innej zabawie blogowej, wiec teraz bede sie musiala mocno wysilic zeby napisac cos nowego i interesujacego;)
Tak wiec zaczynamy.

Zasady:

1. Wkleić link blogera, który przyznał nagrodę i ładnie podziękować :)
2. Skopiować i wkleić logo do swojego bloga.
3. Napisać o sobie 7 rzeczy
4. Nominować 16 innych blogerów (oprócz tego, który nominował nas)
5. Wystawić im komentarz informujący o nagrodzie i nominacji

7 info o mnie:

1. Kilka dobrych lat temu wypilam przez przypadek Kamix, srodek na odkamienianie;) Nic mi nie bylo, ale nie polecam;))

2. Kilka miesiecy po przyjezdzie do UK wzielam udzial w reklamie tv dla programu Sky. Bylo to w mojej pierwszej pracy w tym kraju.

3. Bedac w Stanach przyjaciolka pofarbowala mi wlosy na kruczo czarny. Byl to szampon na 20 myc, ale kolor sie nie zmyl, zostal na dlugie miesiace i dal okropne odrosty i problemy.

4. Moim marzeniem muzycznym jest maly, kameralny koncert Tori Amos. Tori ma dwa koncerty w Londynie w listopadzie, jeden z nich akurat dokladnie w dniu moich 30tych urodzin;)) Ale nie mamy z kim zostawic Sophie wiec chyba spelnienie tego marzenia musi jeszcze poczekac;((

5. Nie lubie psow. Boje sie ich, nie potrafie sie z nimi bawic, przez co one czuja moj strach i tez inaczej sie zachowuja. Jak bylam mala bylam ugryziona przez psa sasiadki, inny pies na mnie zwymiotowal jak mialam ok 6 lat, a jeszcze inny pies z sasiedztwa przestraszyl mnie swoim szczekaniem wieczorem jak wracalam z mama, i skonczylo sie to moim naglym jakaniem i wizytami u logopedy przez dlugie miesiace.

6. Jestem mega niecierpliwa i mam slomiany zapal. Sto pomyslow na minute, ale zeby w czyms wytrwac i cierpliwie dazyc do celu??...oj, musi to juz byc cos bardzo dla mnie waznego, bo inaczej to nici z tego;)

7. Jestem ogromna gadula;)))

A teraz moje nominacje, ale nie bedzie ich niestety 16, bo czesc z Was juz byla nominowana: (kolejnosc calkowicie przypadkowa)
                                                           Polka Idolka
                                                           Nadziejka
                                                           Magda
                                                           Agnieszka
                                                           Magdetta
                                                           Iki81
                                                           Briar-ka

A teraz zanurzam sie w mojej waniliowej kawie, ktora przywiozlam z Izraela, hmmmm. I podjadam kromke z maminym dzemem truskawkowym, najlepszy przy porannej kawie;))

Milego weekendu ;))

6 comments:

Ania Bartczak said...

Dziękuję za nominacje :) pozdrowionka

bajowka said...

Oj wesołe to życie miałaś:)

Magda said...

Ja Ci sie zajme Sophie, w prezencie urodzinowym.

Dzieki za nominacje :)

Matka Polki said...

:-)
ja też dziękuję
baaardzo
ale tu u was ładnie :-)

Agnieszka said...

Dzieki za nominacje:)

Aga said...

Miłego weekendu.
Gorące pozdrowienia!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...