Monday 31 January 2011

Maz wrocil, caly zdrowy i szczesliwy. A kto by nie byl wracajac z 20'C, po mini urlopie, i to na dodatek z takiego miejsca jak Vegas. No ja bym sie nie obrazila gdyby ktos mnie tak zaprosil. Nie spal 29h, wiec polegl o 18:30 na sofie i teraz chrapie nadrabiajac te 4 dni kiedy nie slyszalam jego chrapania;) Moj rekord niespania to 52h!! Serio!...W klasie maturalnej, na pielgrzymce do Czestochowy. Spalam w domu przed wyjazdem, a potem dopiero w pociagu powrotnym. Jak czlowiek mlody i ma misje blagania o zdana mature to moze nie spac tyle godzin.

A w najblizsza niedziele jedziemy wreszcie do Brukseli. Odkladana podroz ale mam nadzieje ze sie oplacalo poczekac. Ja jade tam po dwie rzeczy: 1.nie bede gotowac obiadow, ale beda mi one serwowane w restauracjach. 2.spedze ten czas z moja kochana Dwojka. Mam nadzieje ze pogoda nam dopisze, czyt. zero deszczu i na plusie. Ze zdjec internetowych hotel w ktorym sie zatrzymujemy wyglada bosko, wiec mam nadzieje na kilka udanych fotek. Kazdy pokoj jest inaczej udekorowany, ma inny Temat.


Ktos byl w Brukseli? Jest cos godnego polecenia? Restauracje? Miejsca gdzie warto sie udac? Jakies dobre rady?

4 comments:

magdalena said...

och, ja to bym sobie po prostu gdzieś pojechała ... gdziekolwiek ...

bubalah said...

Wiem, czasem sa takie dni, tygodnie ze czlowiek musi bo inaczej to sie udusi. Zycze Tobie takiej "Brukseli";) Moze uda sie cos zaplanowac krotkiego jak tescioa sie ciut lepiej poczuje, moze ktos inny z rodziny z nia zostanie a Wy pojedziecie odetchnac...Zycze

Ania Bartczak said...

Mam przyjaciół w Brukseli, napisze Ci maila do nich :)

Unknown said...

Hej, to my jesteśmy przyjaciółmi Ani.
Jeśli macie ochotę, to możemy się spotkać. Pokażemy Wam to, co w Brukseli jest warte zobaczenia.
Mój nr. tel. : +32 486 678 352
mail: kabacinska.jagoda@gmail.com
Pozdrawiam i do zobaczenia, jeśli tylko chcecie :-)
Jagoda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...