Friday 18 March 2011

Scarlet Fever cd

Tak, od jutra ja zaczynam brac antybiotyk, a wyniki Sophie wykazaly szkarlatyne. Sophie juz lepiej, wysypka niewidoczna, jedynie jej skora jest jeszcze szorstka. Prawdopodobnie po 2-3 tygodniach zaczyna sie bardzo luszczyc skora dziecka, wiec akurat na to nie czekam z radoscia, bo pewnie bedzie ja to swedziec. A ja jako osoba ktora ma egzeme, ktora cale swoje zycie przedrapala, ktora zna "smak" sterydow, wiem ze swedzenie to marna przyjemnosc. Tak wiec mam nadzieje, ze to luszczenie przejdzie szybko i bez zbednych dramatow.

Nie mam dzis zadnych zdjec, nie mam sil na podniesienie aparatu, na szukanie inspiracji, na edycje. Mam ochote spac calymi dniami. Takie choroby wykanczaja, bo wpierw Sophie chora, to jedna noc przespana z nia w lozku, inne noce bylam jak stroz, ciagle sie wsluchiwalam w baby monitor czy sie nie krztusi jak kaszle, czy oddycha, czy wszystko ok. Jak juz jej antybiotyk zaczal pomagac, to wtedy mnie rozlozylo, i tez spanie nie bylo najlepszej jakosci. W dzien zamiast posylac Sophie do przedszkola, obie meczymy sie w domu, nuda nam juz wychodzi nosem. Bleeee, tyle mam do powiedzenia chorobskom.

4 comments:

Magda said...

Oj biedne jestescie dziewczyny. Mam nadzieje, ze Tatus Was rozpieszcza jak wraca z pracy.

Sciskam i wysylam Wam duzo pozytywnych fluidow.

magdalena said...

kurcze, się chwilowo zagubiłam w czasoprzestrzeni ... konieczny wymaz, żeby szkarlatynę zdiagnozować? I jeszcze jedno pytanie: jak ta wysypka wygląda, w sensie, na całym ciele, w jakimś miejscu tylko, dużo, mało ... a jeśli od jakiegoś czasu szkarlatyna jest, a ja nieświadoma jestem i dziecka nie leczę? ... kurczę, przestraszyłam się, idę poczytać o tym ...

bubalah said...

Przepraszam ze nie odpisywalam, mielismy gosci na weekend.
Ta wysypka wyglada jak malutkie czerwone punkciki, gesto umiejscowione. Wystepuje przede wszystkim na brzuchu, plecach, udach, pachwinach i na szyi. Na twarzy natomiast policzki sa bardzo czerwone a reszta twarzy blada. W dotyku te krostki byly szorstkie. Szkarlatyna z tego co czytalam ujawnia sie wlasnie przede wszystkim wysypka, wiec po tym mozemy poznac ze nie jest to zwykle przeziebienie/grypa. Gardlo boli, migdalki powiekszone, goraczka. Ale ta wysypka jest u dzieci, u doroslych zwykle jej nie ma i wtedy wlasnie ciezko stwierdzic ze sie ja ma. Z tego co czytalam to lekarze czasem myla szkarlatyne z angina.
Najgorsze jest to ze szkarlatyna inaczej niz odra, rozyczka, ospa moze wystepowac wiecej niz raz.

Anonymous said...

Oj biedne dziewczyny :( Mam nadzieję, że chociaż słońce za oknem poprawia Wam nastrój i dodaje sił do szybkiego wyzdrowienia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...