Wednesday 30 March 2011

Ja wysiadam

Juz mnie powoli rozwalaja te nasze przeziebienia, choroby, katary, gardla, kaszle. Ja od 3 tygodni chodze z bolacym gardlem, z przerwami na dzien dwa. David tez sie rozlozyl w zeszlym tygodniu, i tak sobie podajemy nawzajem. Aby otrzymac tutaj w Uk skierowanie na ogolne badanie krwi trzeba sie niezle nagimnastykowac przed lekarzem, troche naklamac, troche poskomlec jak rasowa babcia, nie robic makijazu na wizyte i wtedy moze sie trafi skierowanie;)) Tak wiec z powodu kolejnego przyplywu wirusow ja i Sophie uskutecznialysmy wczoraj i dzis siedzenie w domu. Dzis akurat troche pokuchcilysmy, muffiny zapowiadaly sie wysmienicie jak patrzylysmy na nie w piekarniku, ale niestety padly mi jak sie patrzy,nawet w takich malych muffinkach potrafie miec zakalca. Ja chyba jednak na prawde nie jestem stworzona do pieczenia. Czy ktos z Was ma jakies rady jak zrobic zeby piekne wyrosniete ciasto/muffiy nie padly?


5 comments:

Qoopka said...

im krocej sie miesza ciasto tym lepiej rosna :)...
z lekarzami tez niestety mam na pienku...znow musze sie udac do lekarza Konowala zeby go tym razem zmusic do skierowania wyzej do specjalistow bo sami gp sobie nie radza...gorzej probuja mi wmowic,ze nie wiem co mi jest! wrrrr zdrowka Wam zycze! calus

bubalah said...

Im krocej?.....Ja myslalam ze dluzej ze powietrze, zeby sie wszystko ladnie zmieszalo i inne bajery... No dobra, to nastepnym razem beda Muffins wedlug Qoopki;)) Dam znac jak wyszly;)

Anik said...

Qoopka specjalista od muffinów jest! :) Moje przestały opadać gdy mi wyjaśniła co i jak ;) Bo ja też za długo mieszałam...a tu im mniej, tym lepiej :)

Zdrowia :) Ja na szczęście znalazłam dobrą lekarkę :) Ale nie aż tak dobrą żeby dawała skierowania na badanie krwi ;)

bubalah said...

Qoopka-Krolowo muffinow!! Mozesz mi podac jakis swoj przepis plus krokpo kroku co i jak robic?? Mozesz przeslac na maila zeby nie "sprzedawac" Twojej magii na forum:)))

Magda said...

Ja tez czytalam, ze nie mozna ich za bardzo mieszac, wtedy maja takie muffinowe grudki i ladnie rosna.

Mi tez nigdy muffiny nie wychodza wiec robie poprostu Magdalenki w muffinowych foremkach. Magdalenki mozna mieszac ile sie chce i rosna pieknie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...