Friday 25 February 2011

Przedsmak

Nie bede oryginalna jak tez napisze o pogodzie;)) No ale jak tu nie pisac o dniu takim jak wczoraj...15'C, slonce, wiosenny cieply wiatr i Ten Zapach powietrza!! Z wrazenia kupilam zonkile i po powrocie z przedszkola od razu poszlysmy z Sophie do ogrodka, mama na kubas zielonej herbaty a corka na wyczekane zabawy w swoim domku. Wczoraj szlam w rozpietym plaszczu zimowym, szalik i rekawiczki zostaly w domu;))) Nic dodac nic ujac, chce taka pogode codziennie do 21 marca, a potem to juz pelen odlot, 20 stopni w cieniu poprosze i z dnia na dzien coraz cieplej!! Jakby tylko mozna bylo takie petycje do kogos pisac i blagac o pogode.....

I tutaj mama, wreszcie nawiazalam kontakt ze sloncem;)) I przysiegam, gdybym tak wczoraj caly dzien spedzila w tym jednym miejscu to bym dzis lekko opalona byla. Powoli czuc cieplejsze slonce, jakies takie inne niz to zimowe. I prosze zauwazyc ten rekaw 3/4!!! I wcale nie bylo mi zimno! Juhu!!


A tu Corka. Wreszcie zadowolona ze mogla byc bez czapki, ze kurtka zimowa mogla byc zamieniona na kamizelke na ta krotka ogrodkowa chwile;)


Drzwi na ogrod byly otwarte jakis czas, swieze pachnace powietrze wypelnilo mieszkanie, zamiast dusznego suchego powietrza ogrzewanego domu.




Wieczorny deser byl istnie wiosenny.


A wieczorem slonce mowilo nam Dobranoc w ten sposob


24 dni do Wiosny!!!!!!!!!!!

6 comments:

Dag said...

Jak patrzę na zdjęcia i Twoje opisy to czuję jakbym żyła w zupełnie innym świecie ;-)
U mnie sporo śniegu, no dziś słońce chociaż wyszło :-o

bubalah said...

Tak, pogoda nas chwilowo rozpieszcza, ale juz od niedzieli ma sie psuc i zejsc do 3 stopni, ale mam nadzieje to jakis blad;)))
Pozdrawiam i zycze szybkiego topniecia sniegu;)

Magda said...

A dzisiaj znowu porazka za oknem. U mnie w kazdym razie, nie wiem jak w Londynie?

Jak znam zycie to ladna pogoda zacznie sie jak skonczy mi sie urlop :)

Qoopka said...

oj tak ja juz w domu wysadzilam hiacynty i juz jestem od dawna gotowa na wiosne..troche mnie tylko przeraza ta prognoza na -4 w nocy za kilka dni...ja juz chce cieplo, balleriny i wiatr we wlosach!

magdalena said...

nie no, weź no przestań ... teraz to mnie zdołowałaś! Zmarzłam dzisiaj na spacerze jak się patrzy! Lecę do Ciebie!

bubalah said...

Magda- dzis u nas tez caly dzien padalo, ale wieczorem niesmialo wyszlo slonce, wiec z nasza pomoca ono sie chyba nie podda;))

Qoopka-ja tam nie wierze tej pogodzie. A juz tym bardziej tez z bbc online, pokazuja ze bedzie deszcz a slonce w pelnej okazalosci, i na odwrot. I u mnie tez hiacynty powoli wystawiaja lebki, wiec jak tu nie wierzyc ze idzie wiosna;)

Magda (ellemo)- no wspolczuje tej pogody u Was. U nas teraz znow powrocila szarosc, ale to nic w porownaniu do tego co u Was;/// Kupuj bilet i wpadaj;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...