Saturday 1 October 2011

Tak sie chyba czuja w cieplych krajach

Wracalam dzis z parku i doszlo do mnie ze taka pogoda 1 pazdziernika to tylko w tzw cieplych krajach. Bo zeby w UK bylo 32 stopnie 1 pazdziernika w moim ogrodzie to chyba jakas magia. Magia, ktora juz trwa od prawie tygodnia, ale zapowiadaja ze zakonczy sie juz we wtorek. Chwilo trwaj....

A Sophie juz sie zdarzyla lekko opalic przez te kilka dni, zazdroszcze jej takiej karnacji, dobrze ze po mamie nie odziedziczyla wrodzonej bladosci.

A poniewaz post jest lepszy ze zdjeciami oto kilka.

Dziecko moje kochane z tego calego upalu ma takie pomysly ze tylko 3 latka by cos takiego wymyslila. Przychodzi dzis do mnie do kuchni i mowi: Mama, look, mam japonki. (foremki do wycinania ciastek)




I prosze mnie nie oskarzac ze wykorzystuje wlasne dziecko do pracy, sama wlozyla rekawice i zabrala sie do zmywania ;))




Ps. Nie moge ostatnio dodawac komentarzy u tych z Was, ktorzy uzywaja Blogspot. Czy Wy tez macie ten problem? Czy Blogspot znowu wariuje czy to tylko ja?

8 comments:

Agnieszka said...

Korzystajcie z pogody!:) U nas dzisiaj deszcz ale nadal jest w miare cieplo od poludnia.
Zatrudnilabym Sophie na zmywak do siebie...nie znosze zmywac naczyn:)

bajowka said...

W Gdańsku też ciepło, ale nie tak jaku Was więc korzystajcie póki jest. Pozdrawiam słonecznie

Anik said...

Jakby tak było w UK zawsze, to chciałabym tutaj zostac na stałe ;)
Sophie w rekawicach cudna :))
A blogger i u mnie świruje :(

Magda said...

Zapytaj Sophie czy do Bicester by nie podjechala, taka pomoc by mi sie przydala :)

Tez mam problemy z Blogspotem i komentarzami.

A pogoda, ach.... brak slow tak pieknie jest!!

Anonymous said...

Japonki mnie rozbroily :) boska jest ;)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Magda said...

Twoja córa jest po prostu rozbrajająca!! :) Uśmiałam się oglądając zdjęcia! Foremki na nogach są super! :)))) Pozdrawiam!
P.S. Ja nie mam problemów z komentarzami.

Monika said...

to chyba jakiś problem z blogspotem bo dostałam 4 maile z informacją że nie można dodac komenatrza na moim blogu. Problem już chyba został rozwiązany

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...