Saturday 8 October 2011

Krotko i na temat...

... poniewaz sieknelo mnie jakies porzadne przeziebienie, a od mojej mega migreny dzis slanialam sie pol dnia, i to w doslownym tego slowa znaczeniu. Ledwo moglam otworzyc oczy, w pol zwinieta, w mdlosciach musialam jakos stawic czola codziennosci z 3latka. Nie wiem czy ktos z Was miewa migreny, w takim nasileniu jak ja, ale to jest masakra jak cos takiego dopadnie zwlaszcza jak ma sie dziecko pod opieka. Ale musze pochwalic moja mala ksiezniczka, bo bawila sie dzis cudnie, zero marudzenia, a jak byl jeden lub dwa dramaty to po sekundzie zauwazala ze mama dzis calkowicie nie ma sily na takie przepychanki i rezygnowala juz na starcie;)

Z dobrych wiadomosci to to ze Sopot juz za dwa dni!!!!! Czyli co za tym idzie w tej sytuacji, wnuczka bedzie w centrum uwagi dziadkow, dziadki beda wniebowzieci, a ja bede mniej lub bardziej chorowac jak za dawnych czasow, na garnuszku i herbatce mamy;)) Bede sie podpiekala przed kominkiem (bo niestety ale piekna zlota jesien juz chyba przeszla szybko, i musialam troche zmienic moje plany co do pakowanych ubran). Oby snieg nie spadl....;///

W takim razie do napisania moi drodzy...mam nadzieje ze juz bez migreny.

7 comments:

Agnieszka said...

Och Ty bidulo...nie miewam migren (odpukac!!). Zdrowiej!
Udanego pobytu w Domu:) Nie ma jak u Mamy:)
Usciski!

bajowka said...

Oj znam ból migrenowy, każdy zapach i hałas przeszkadza, mdli, a światło razi, miewam je na zmiany ciśnienia, koszmar.
W Trójmieście chłodniej faktycznie, ale dziś świeci słoneczko:) Zdrówka życzę

Magda said...

Ja znam migreny! Jak mnie dopada to nie dam rady nawet chodzić, nie mówiąc o czymkolwiek innym... Ogromny szacun za to, że dałaś radę z córeczką, no i Sophie mądra dziewczynka, że zajęła się sama sobą w tym czasie :) Ja jestem właśnie w Polsce, jest zimno (brr), ale i bardzo jesiennie. Pozdrawiam! :)

bubalah said...

Tak migrena to jedno, a migrena z dzieckiem to juz szkola wyzsza;)
Nie straszcie mnie ze w Pl tak zimno. U nas dzis bylo 21 stopnie, wiec nie wiem jak przetrwam te niby 9 ktore jest w Sopocie!!
Dam znac jutro na zywo jaka pogoda jest w mojej okolicy;))

Anonymous said...

Wypoczywaj i udanego pobytu !!

Anonymous said...

Mnie tez dopadlo jakies przeziebienie, ale jakos daje rade. DObrze ze jedziecie, to odpoczniesz i nabierzesz zdrowia i pakuj cieple rzeczy bo tak cieplo jak u nas na pewno w PL nie bedzie.

Magda said...

Baw sie dobrze, mam nadzieje, ze po migrenie nie ma juz sladu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...