Thursday 17 June 2010

Niedaleko pada jablko od jabloni

Lato, jesien....Tak jest wlasnie, raz pogoda letnia, 27 w cieniu, a na drugi dzien wiatr, pochmurnie i tylko lisci zoltych brakuje aby dopelnic obrazka. Ale nie ma co narzekac, jasno jest do 21:00 wiec jak dla mnie bomba, ja stwor uwielbiajacy dzien, slonce i temperatury tropikowe wiec jak narazie zyje pelna piersia;)
A dzis zrobilysmy sobie z Sophie dzien w ogrodku, zrobilam ciasto (calkowity niewypal, zakalec jak sie patrzy, o sciane mozna walnac i sie odbije), opalalam sie (bo jakze inaczej), Sophie pol dnia spedzila chlapiac sie w wodzie, i w miedzy czasie zrobilysmy sobie calkiem babski luksus, czyli niedaleko pada jablko od jabloni (a co, niech ma dziewczyna dobre nawyki na przyszlosc)


A na koniec dziewczeca wersja Einstein'a (poranna wersja):


6 comments:

Qoopka said...

noo nie moge!!!!!!!!!!! pazurki super fryzurka jak sie patrzy podobna do cioci Qoopki :)) rano tez tak wygladam ..i zakochalam sie w sandalkach gdzie takie fajowe upolowalyscie???

bubalah said...

Next moja droga, Next! Tylko po to tam chodze, bo wszystko inne dla mnie jest raczej drogie i takie jakies ciotkowe, ale buty dla juniorkow to sa najlepsze! Juz niedlugo bede musiala sie znow wybrac, bo jej zwykle buty juz za male. Rosna im te stopy jakby mialy conajmniej do rozmiaru 45 dojsc;)

Anonymous said...

Po pierwsze przepraszam ze dopiero teraz odkrylam zmiany :) Lekko ostatnio bylam nieobecna ...
No i wlasnie tak sie ma jak sie ma dziolche , bo ja z Gutkiem to tylko pilke kopie ;)
bardzo fajny design bloga , a te fotki to tak sama powstawialas ??Super
pipi(z brzuszkiem )

bubalah said...

Pipi, witam;)
Tak, zdjecia w szablonie wstawilam sama, za to uwielbiam blogspot;)

Anik said...

wpadam za namową Qoopki :) i od razu widzę rozbrajającą fotę - fryzura pierwsza klasa :)))

pozdrawiamy z Bristla ;)

bubalah said...

Witam Anik, milo mi ze jestem "polecana";)
Za chwilke mala wklejam do linkow i Twojego bloga;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...