Saturday 16 June 2012

Slonce

Teskno mi...
Za sloncem przede wszystkim! Bo dla mnie slonce jest wazne z roznych powodow... czlowiek inaczej funkcjonuje jak swieci slonce, psychika pracuje inaczej, swiat jest inny. Fizycznie znaczenie slonca tez jest. Witamina D. A w moim przypadku dochodzi ogromna ulga dla mojej egzemy!! Na mocnym sloncu, w goracym klimacie moje rany sie goja, a nowe sie nie pojawiaja. Wszechobecne uczucie swedzenia przechodzi, skora staje sie elastyczna, wygladam ladnie. Slonce jest mi bardzo potrzebne...

Na powitanie w Londynie po dwoch godzinach przywital nas juz deszcz, oczywiscie!!!! Jedna z pierwszych rzeczy jaka zrobilismy po wejsciu do domu, bylo wlaczenie ogrzewania, poniewaz przez dwa tygodnie naszej nieobecnosci dom stal sie zimnym lochem, a ogrod zalanym jeziorem.

Pogoda w Izraelu i Londynie spowodowala ze pojawila sie pewna malutka (bardzo malutka, ale jednak) mysl o przeprowadzce w jakies cieple, anglojezyczne miejsce na ziemi. Nie ma zbytnio duzego wyboru, ale nie wiem jak dluzej mozna zyc w takim klimacie jaki ma Anglia??? 20 czerwca mija 8 lat odkad mieszkam w UK!!! Moze czas na zmiany? Na lepsza pogode? I ducha i ta na zewnatrz??? .......

Na pocieszenie jedno zdjecie, ktore uwielbiam. Przypomina mi o lekkosci, usmiechu i radosci, ktora mi towarzyszy jak tylko upal i slonce sa ze mna ;)))

8 comments:

Anonymous said...

przepiękne!
Anna

Pati said...

od jutra ma być lepiej:)

bubalah said...

Anna- dziekuje ;)

Pati- gdzie? W Londynie?? Tylko co to "lepiej" dla anglikow znaczy? Chyba jak nie pada i jest powyzej 15 stopni to nalezy sie cieszyc ;)))

Aga said...

zdjęcie wspaniałe!

Magda said...

U nas tez ta mysl powoli kielkuje. Myslimy o Europie, nawet Polska w tym momencie wydaje sie lepszym rozwiazaniem niz UK. Mamy pewien plan ale najwczesniej za 2-3 lata moze sie udac.

Zdjecie piekne.

Sciskam, Magda

Pati said...

północ uk ma być cieplejsza i słoneczniejsza od dziś więc u Was też na pewno. Pomyśl sobie, ze na północy dopiero mamy wichrowe wzgórza:)
PS to ja po 4,5 roku tutaj cieszę się jak jest powyżej 15 st hahaha i próbuje w krótkim rękawku chodzić;)

Bubalah said...

Aga,Magda-dziekuje :-))
Magda-a gdzie w Europie? U nas w gre wchodza Stany,ale ja bardzo mocno sie sprzeciwiam.
Pati-ja dzis odwaznie wywiesilam pranie w ogrodzie i wyszlismy,wiec mam nadzieje ze nie bedzie padac :-)))

mamafulltime said...

6 miesięcy mieszkam w Anglii, i już mam serdecznie dość tej "proper English weather". Ja też stąd uciekam. Na razie na miesiąc do słonecznej Hiszpanii, a pózniej nie wiem, zobaczymy. Na pewno w stronę słońca:)
pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...