Thursday 5 January 2012

Troche wieje

No moze troche bardziej niz troche. I z tego powodu nasz plot tak sie dzis prezentowal rano.




To akurat jest plot, za ktory jest odpowiedzialny sasiad. Ale i tak w takich sytuacjach ciesze sie ze wynajmujemy bo wystarczyl dzis jeden sms do wlascicielki i plot z drugiej strony, za ktory jestesmy my odpowiedzialni, bedzie naprawiany na jej koszt.
A dzis z wielka pompa rozpoczelam nowy rok od skanu mozgu ;)) Migreny- nadchodze z ciezka bronia wiec spadajcie!!!

Milego wieczoru, mniej wietrznego, mniej deszczowego;)

13 comments:

Anik said...

Noooo..wieje...brrr...dobrze że nie mam płotu ;) pozdrowienia!

bajowka said...

U nas przed świętami była podobna wichura, płoty porozwalane, kwiaty wywiane, mój sąsiad stół znalazł kilka ogrodów dalej, ale niestety nie był cały:) Daj koniecznie znać cóż to za tajna broń na migreny, bo sama takowe posiadam:(... Pozdrawiam

Dag said...

Wiatr jest niemożliwy i w Polsce :-( Ja lubię wiatr tylko nad morzem :-)
Nie daj się tym migrenom :-o

bubalah said...

Anik-dobrze ze ja za moje oba ploty nie odpowiadam finansowo bo bym chyba ten wiatr pozwala;)

Bajowka-piszac o tajnej broni mialam na mysli to, ze wreszcie wyblagalam u lekarza zeby zrobic o krok dalej w probach wyjasniania przyczyn migreny. Do tej pory za kazdym razem polecano mi paracetamol lub aspiryne, wiec to ze mialam dzis skan to juz wielki krok;)

Dag-ja lubie delikatny wiatr nad morzem, lekka bryze pachnaca swiezo usmazona ryba i frytkami;) Ach, ale mi sie zatesknilo za letnim Sopotem...;)

Pati said...

no ladnie z tym plotem - nasz jeszcze stoi a lichy taki, ze szok.
Jedynie co piaskownica wala sie po calym ogrodzie:)
PS ja tez cierpie na straszne migreny ale nie bylam z tym tutaj u lekarza. Fajnie sie Toba zajeli?nie mialas problemu z przejsciem przez GP?
Ja z tarczyca zostalam spoko przebadana itd ale mysalalm, ze migreny zlekcewaza wiec nie mowilam nic.

PS2 dzis wlasnie cierpie migrenowo:/
Pozdrawiam

Pieczyk said...

Współczuję migren. U mnie skany nie pomogły, ale jakoś migreny się ustatkowały i przychodzą coraz rzadziej (odpukać). Czy Ciebie też denerwuje, gdy ktoś ma mały ból głowy i mówi, że ma migrenę? Pozdrawiam!

Anonymous said...

Pizdzi wrecz ;) no pieknie Wam plot polegl :) Ja tez sie o nasz wczoraj balam - stoi ;)

Oby migreny poszly precz , zdrowka !

Anonymous said...

U nas już drugi raz wyrwało furtkę z haczyka, mam nadzieję, że płot zostanie na swoim miejscu!
SKan mózgu brzmi poważnie ale mam nadzieję, że pomoże w zbadaniu przyczyn migreny, pozdrawiam!

bubalah said...

Pati-a u nas piaskownica mala plastykowa stoi jakby z marmuru byla, ani drgnie, i ten namiot-iglo z ikei tez mamy na ogrodzie, i sie nie przesunal na milimetr;)) A co do migreny, to musialam swoje wychodzic, i wreszcie lekarz sie zlitowal i stwierdzil ze mnie wysle na skan dla mojego spokoju. Ale ja mysle ze on wyslal list do szpitala tylko dlatego ze akurat odchodzil z naszej przychodni dwa dni pozniej,wiec sie nie obawial ze bedzie musial wysluchiwac od NHS ze wysyla za duzo pacjentow na specjalistyczne badania;)

Pieczyk-w zasadzie nie spotkalam sie z wieloma przypadkami ze ludzie tak sobie narzekaja na zwykly bol glowy;) Jedyne nad czym sie zawsze zastanawiam, to skad ludzie wnioskuja ze maja wlasnie migrene? Bo objawy jakie ja mam nie da sie tak po prostu przejsc z tabletka lub odpoczynkiem. Odruchy wymiotow, slabosc, tiki twarzy, i wiele innych malo milych objawow;( Ale na migreny nie ma lekarstwa jako takiego,wiec sama nie wiem jak temu nawet zapobiec. U mnie bierze sie to z nikad, nagle, minute temu bylo ok,a teraz ledwo stoje, mowie, patrze.
Pozdrawiam dziewczyny ;)

Pati said...

probowalam solphadeine?mi troche pomagalo zazyc i polozyc sie w ciszy i ciemnym pokoju. Pomagalo tez wietrzenie przy oknie;)stalam i wdychalam powietrze, pomagal tez olejek pomaranczowy lub lawendowy do kominka, natarcie czola amolem. To wszystko to takie pol srodki pomagaja albo na chwilke albo lagodza. Czasem nie pomaga nic. Najgorzej jak sie ma swiatlowstret i jak kazdy drobny dzwiek wkurza niemilosiernie. A i jak sie wymiotuje:/
Mi sie nasilily migreny po cc moze po znieczuleniu? sama nie wiem ale nic to milego
Pozdr i zycze jak najmniej migren!

Arvena said...

Hejka, szukalam nowych blogow do poczytania i tu trafilam, podoba mi sie...zostaje :o)
p.s. nasz plot, a wlasciwie sasiada tez tak wygladal wczoraj rano, szczescie to nie my musimy go naprawiac ;o)

bubalah said...

Arvena,witam i zapraszam czesciej;) Zaraz linkuje sobie Twoj blog ;)

Arvena said...

Dziekuje :o) bede czestym gosciem!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...