Friday 6 January 2012

Shoot That

Wiem ze wiekszosc z Was czytelnikow interesuje sie w mniejszym lub wiekszym stopniu fotografia, wiec postanowilam zaprosic Was do projektu, ktory organizuje na Facebooku, na mojej stronie firmowej.

Wspolnie z internetowa gazeta The Camel's Hump dla ktorej pisze co jakis czas artykuly, polaczylismy sily i stworzylismy projekt Shoot That. Po szczegoly zapraszam na Facebook na moja strone Vanilla Pie Photography.

Zapraszam takze serdecznie do klikniecia "Like" na stronie i sledzenia losow projektu ;)

8 comments:

Arvena said...

lubie takie projekty i na bank wrzuce cos zielonego, tylko musze przeszukac archiwa ;o)

bubalah said...

Widzialam, ze dolaczylas;) Dzieki. A moze nie z archiwum,ale cos nowego;) Ja jestem teraz troche zaganiania i tez chcialam z archiwum,ale jednak pomysle nad czyms nowym;) Wiec zachecam...

Arvena said...

Moze faktycznie cos nowego...hmmm pomysle A jest jakis limit na jedna osobe?

Bubalah said...

Nie ma,mozna dodac tyle zdjec ile sie znajdzie inspiracji.Moze w przyszlosci zamieni sie ten projekt w pewien rodzaj konkursu,to wtedy bedzie ograniczenie,ale jak narazie mozna kilka.

Dag said...

Polubiłam :-)

bubalah said...

Dag-dziekuje bardzo;) I zapraszam do wziecia udzialu i wysylaniu zdjec;)

Jibz Actions said...

Awesome stuff... you are such an insperation... Thank you!

Arvena said...

Mam pytanko...czy ktos juz podeslal jakies foty, jesli tak to gdzie je mozna zobaczyc bo na Vanilla ich nie ma...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...