Friday 18 February 2011

Jak za dawnych czasow

Sophie w przedszkolu a ja jedzac lunch slucham Tego na caly regulator, tancze i spiewam ile sil w plucach. Och, jak za dawnych czasow, w domu rodzicow jako nastolatka tak sie wydzieralam i tanczylam jak nogi poniosly, jakby caly swiat sie zatrzymal. Byl tylko taniec (uwielbiam tanczyc), moje wycie (bo nie ma co ukrywac, zdolnosci do spiewania to ja nie mam) i glowa pelna pomyslow;)

Szalonego weekendu Wam zycze;))

Ps. I posluchajcie tego, czy nie przypominaja sie Wam stare, dobre czasy!!!!

4 comments:

Anik said...

No to szalonego!! ;)
A dawne czasy...jak najbardziej! :)))
Pozdrowienia!

Anonymous said...

Wow, już zapomniałam jak to jest samej w domu na dodatek z sexy Lennym :)
Super

Magda said...

Lenny ma talent! Az biodra same chodza.

Ja tez uwielbiam tanczyc i wyc :) Notorycznie to robie jak jestem sama w domu.

Magda said...

PS: W temacie chleba, jesli chcesz cos co naprawde zawsze wychodzi to polecam:

http://www.wrightsflour.co.uk/product.aspx?productid=4

Dodajesz tylko wode i jest naprawde pycha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...