Monday 28 October 2013

Random

Nadal edytuje wakacyjne zdjecia...
Piszac "nadal" mam na mysli z doskoku, kiedy mam wolna chwile i nie zasypiam na siedzaco przed monitorem.

A tymczasem kompletny mix kilku zdjec z ostatnich tygodni. Praktycznie zero polaczenia miedzy nimi, ale nie majac czasu pstrykam co popadnie, kiedy popadnie. Teraz jest half term, wiec pracuje z domu (staram sie, bo wiecej zalatwiania zaleglych rzeczy i przebywania z gadatliwa 5-cio latka).

Jesiennie:

1. W chlodne dni ogrzewam sie domowej roboty cynamonowa kawa a'la Starbucks.

2. Nabylam nowe etui na iphona, calkiem nie w moim stylu a jednak bardzo mi sie podoba, i jest "takie-moje".

3. Maly huragan dzis w nocy narobil kilka szkod. Miedzy innymi w naszym ogrodzie.

4. I dostalam pierwszy prezent urodzinowy z tygodniowym wyprzedzeniem. Zespol w pracy podarowal mi kilka milych chwil w H&M ;)

1.



2.


3.


4.


Jakis czas temu, w wakacje, stwierdzilam ze nie mam nawet porzadnego self portrait w dorobku zdjeciowym. Wiec teraz juz mam.



A te momenty, o ktorych pisalam powyzej, ktore sa lapane "tu-i-teraz" od razu ida na Instagram.




1 comment:

Monika said...

Piękny autoportret !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...