Friday 19 October 2012

Life saver!

Tak wlasnie moge nazwac moje ostatnie odkrycie!

...nie uzywalam nigdy Dry Shampoo...zawsze przechodzilam obok niego z pogarda i wielkim niedowierzaniem, ze jakis spray moze mi pomoc zaoszczedzic moj cenny czas.

Az do momentu, kiedy przeczytalam o nim na pewnym blogu...

I nastepnego dnia nasza milosc siegnela rangi Ogromnej!!

Dzis jest 5 dzien bez mycia wlosow!! 5!!! Piaty!!! I nadal wygladam ok. Moze nie mam burzy lokow jak lwica, ale nie ma ani jednego sladu wlosow tlustych, przyklapnietych, itp!

Jesli jest ktos kto jeszcze nie probowal, POLECAM!

Z tej oszczednosci czasu (mycie glowy, suszenie i prostowanie zajmuje mi co drugi dzien ok 45-50min!) w tym tygodniu upieklam ciasto czekoladowe (przepyszne, przepis Tutaj).


9 comments:

Magda said...

Moja siostra jest wielka fanka :)

bubalah said...

Magda, ja codziennie zachwalam, a David juz nie moze tego sluchac ;)) Ale kiedy mu upieklam czekoladowe ciasto to stwierdzil, ze i on tez widzi zalety tego szamponu ;)))

Agnieszka said...

Slyszalam, ale nigdy nie uzywalam. Podobnie, jak u Ciebie mycie i ukladanie zajmuje mi duzo czasu, dlatego jak wiem, ze nigdzie nie wychodze to tylko myje i spinam ;)
Musze poszukac i zobacze czy mi tez podejdzie:)

bubalah said...

Agnieszka-koniecznie sprobuj, poszukaj!! Ja na drugi dzien mam juz tluste wlosy, przyklapniete, a po tym szamponie 5 dzien dzis i nadal przedzialek ladny ;) Oszczednosc czasu ogromna!

Pati said...

sprobowałam raz kiedyś ale jakoś tak na dwa razy może jutro spróbuję znów:)

Martha said...

Planuję kupić taki szampon już kilka miesięcy, ale mi do sklepu nie po drodze, musze się zebrać w końcu :)

Martha said...

to byłam ja - "czy jest" :)

bubalah said...

Pati-sprobuj ponownie, dla mnie taki szampon jest jak zbawienie teraz w taka pogode, mgla, deszcz, chlod poranny, a moje wlosy wtedy zyja wlasnym zyciem ;)

bubalah said...

Marta-koniecznie kup! Jestem ciekawa czy innym kobietom ten szampon tez tak pomoze. Ja wczoraj widzialam reklame tv u nas, i maja taaaki wybor ze jak tylko ten spray mi sie skonczy ide szukac specjalnego dla blondynek ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...