Saturday 17 March 2012

O tym jak kobieta wychodzi obronna reka z pewnej sytuacji ;)

Jak powszechnie wiadomo, kobieta poradzi sobie w kazdej zyciowej sytuacji. No moze w kazdej... bo jesli chodzi o mnie to temat "ja-samochod" ogranicza sie w tej chwili tylko do bezpiecznej (czasem nawet babcinej) jazdy jak na nowego kierowce przystalo. Zmiana oleju? W teori tylko. Zmiana lampy? Takze w teori. Zmiana opony? TEORIA! No i wlasnie pech chcial ze akurat dzis jak wybralam sie sama z Sophie to JA zauwazylam padnieta opone! I to JA musialam sie udac na najblizsza stacje i kombinowac, czy to przebita opona czy po prostu mega brak powietrza? No ale mily pan, ktory akurat zaparkowal obok mnie pomogl mi rozwiazac zagadke. Jednym slowem: Puncture!!
Jak sie dorobilam puncture nie wiem, nic nie czulam w czasie jazdy,ale dobrze ze zauwazylam w czasie.
Mily pan pomogl zmienic opone (Sophie tez bardzo chciala pomoc,ale zajelam ja breadsticks w samochodzie), przebita nie weszla na miejsce zmiennej,wiec mega balagan z aucie jest, ale jak ja wyszlam z tej sytuacji obronna reka????? Otoz w ramach podziekowania dalam panu moja wizytowke, i takim sposobem z podziekowania zrobilam sobie reklame;)))) Pan tylko na koniec dodal: prosze nie jechac wiecej niz 80km/h (czyli 50m/h)! Spokojnie, narazie takie predkosci mi nie groza ;)

Jak wiadomo, wpis ze zdjeciem jest bardziej interesujacy, wiec oto jak moje dziecko cieszy sie na tylnim siedzeniu, widocznie podobaja sie jej wycieczki mama-Sophie ;)


ZA DWA DNI WIOSNA!!!!!!

3 comments:

Anik said...

Pierwsze koty za płoty ;) kolejną oponę zmienisz sama ;-D A usmiech Sophie - bezcenny :)

Agnieszka said...

Super wykorzystana sytuacja:))
A zmiana opony to byla pierwsza rzecz jaka mnie moj tata nauczyl i pokazal, jak jeszcze robilam prawko. Daaawno to bylo i teraz to tez juz tylko teoria w glowie - do dnia dzisiejszego nie wykorzystana. I mam nadzieje, ze tak zostanie;)
Sophie - cudna!:)

bubalah said...

Anik-dzis maz zmienil wszystkie opony bo byly juz po przejsciach,wiec mam nadzieje ze na jakis czas mam spokoj z punctures;) A w tej przebitej okazalo sie ze byl gwozdz 8cm! Nie wiem skad...
Agnieszka-ja zartowalam ze jak na egzaminie bede miala pytanie: Tell how to check the oil level? Ja odpowiem: I'll ask my husband!;)) A moj maz powiedzial: No to jak tak odpowiesz jemu, to egzaminator Tobie odpowie: So ask your husband to drive you too;))) I widac dokladnie ze ja w sprawie samochodu i wszelkich usterek jestem zielona;) No bo po to sa mezowie, czyz nie!??!! ;)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...