Monday 12 March 2012

;)

Fajnie sie jezdzi;)
Oczywiscie tak jak wczesniej wspominalam, inni kierowcy czesto zadzwiwiaja mnie swoja glupota, no ale to wiadomo nie od dzis, wiec trzeba miec oczy wokol glowy.
Wczoraj wybralismy sie do ogromnego parku, korzystalismy z pieknej pogody (ma sie niedlugo znow ochlodzic, wiec trzeba brac co jest). I zgadnijcie kto prowadzil auto do tego parku;))))))) Och, czemu ja sie tak ociagalam z tym prawkiem??

A w parku Sophie postanowila wtopic sie w tlum, z powaga sluchala rozmow chlopakow o rowerach, a uwage chlopcow zgarniala biegajac z pilka, kopiac ja z gracja;)



Jeden z pierwszych lodow jedzony na swiezym powietrzu od jakiegos czasu.





6 comments:

Pati said...

o tak pogoda nas rozpieszcza:)
Ja od jutra mam gosci wiec licze, ze slonce z nami zostanie jak najdluzej:)Najlepiej do konca marca;)

bajowka said...

Zazdroszczę Wam tej pogody:)

bubalah said...

Pati-tak pogoda ladna,ale na moj gust mogloby bys jakies 5 stopni wiecej ;)) Ale nie narzekam, w nastepnym tygodniu ma byc o wiele chlodniej, wiec trzeba korzystac.
Bajowka-jest czego zazdroscic, od kiedy tu jestem (niecale 8 lat) nie doswiadczylam dlugiej, mroznej zimy. Kilka dni sniegu tutaj, kilka dni minu 2 tam, ale ogolnie o wiele delikatniejszy klimat. Nawet deszcze mi juz nie przeszkadzaja;)

Aleksandra said...

to jest niesamowite, ona wygląda jak kopia swojego Ojca!

Anonymous said...

moje ulubione lody :)
czy-jest

Bubalah said...

Aleksandra-nadal taka podobna do Taty??? Mialam nadzieje ze coraz bardziej do mnie :-))))))

Czy-jest-ja takich lodow nie lubie,wiec dobrze sie sklada i unikamy lodowych bitw:-))))

Pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...