Monday 20 June 2011

Tuz przed...

...wyjazdem. Spakowani, gotowi na promienie (ja jestem, David spedzi 95% czasu w cieniu), dojadamy ostatki z lodowki zeby nie bylo smierdzacych niespodzianek, moja cala lista co trzeba jeszcze zrobic jutro rano przed wejsciem do taxi. Jak bede miala dostep do netu dam znac;) I wysle Wam wszystkim duuuuuuuzo slonca! ;))

A kilka dni temu sasiad przyniosl 1,2kg czeresni ze swojego ogrodu, chyba nigdy nie zjadlam tyle czeresni w jeden wieczor.


A to slimak zrobiony w 100% przez Sophie. Zaskoczylo mnie to z jaka dokladnoscia zrobila oczy (i dowod na to ze u nas nie przestaje padac, zdjecie zrobione na progu drzwi do ogrodu, bo tam najlepsze swiatlo, wszedzie szaro i ponuro)


I walizki czekajace na plazowy piasek, slonce i cieply wiatr.





9 comments:

Dag said...

Ślimak piękny :-) Udanego wyjazdu i dużo, dużo słońca :-)

bubalah said...

Dziekujemy;)) Wam takze zyczymy duzo slonca;)

Magda said...

Boski kapelusz. Czekam na fotki i relacje. Bawcie sie dobrze!

bubalah said...

Dzieki;) Kapelusz to nowy nabytek, bo jako "nabyta" blondynka nie moge opalac twarzy bo jak na 37 stopniach nie zakryje buzi bede swiecic po nocach czerwonoscia;)) Nigdy w zyciu nie mialam zadnego nakrycia glowy w lecie, bo uwielbiam miec opalona twarz,ale to chyba pasuje tylko naturalnym blondynkom i brunetkom;)
Pozdrawiam ;))

Anonymous said...

WoW! Ja bym pewnie jeszcze nie wiedziala w co rece wlozyc przed wyjazdem :)
Udanego pobytu i tak, prosze przywiez slonce ze soba! :)

Pati said...

hej no to się ujawnię bo podczytuję już dłuższy okres czasu;)
Miłego pobytu dla Was - na pewno pogoda będzie więc tego życzyć nie muszę;)
naładujcie baterie bo tutaj w UK pogodę mamy beznadziejną póki co:)
PS Ślimak cudny - masz bardzo sympatyczną córeczkę!
PS2 kapelusz cudo:)
Pozdrawiamy z północnej UK:)

Anik said...

Cudownie!! Przywieź walizki pełne słońca dla nas! :))
Cudownego odpoczynku i wspaniałych zdjęć!! :))

bubalah said...

Korzystam z chwili na komputerze tescia. Dziewczyny, tu sie zyc nie da! Tzn ja dam rade jak na wielbiaca slonce przystalo;)), ale juz wiem ze ciezko bedzie z Sophie, bo upal nieziemski. Bylam tu kilka razy ale jeszcze nie bylo tak goraco. Ale dzis na plaze wiec domki z piasku w cieniu dla mojej dwojki,a ja zalegne na sloncu;))
Pozdrawiam;)

Dominika Starańska said...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...