Saturday 18 June 2011

Takie male porownanie

Mam nadzieje ze angielska pogoda sie z deko zawstydzi jak zobaczy ponizsze zdjecia i po naszym powrocie bedzie zdecydowanie lepsza!!




37 stopni!!!!!!! Bede sie tam roztapiac jak maslo, ale to jest to co lubie;)))) Pewnie bede jedyna osoba na plazy, bo w takie upaly, z taka wilgotnoscia to wiekszosc izraelczykow jest nauczona unikac slonca jak ognia i siedza w klimatyzowanych miejscach, gdzie mi osobiscie jest za zimno. Ach, juz widze jak mi sie bardzo ale to bardzo nie bedzie chcialo wracac do UK! 

2 comments:

Magda said...

Ale Wam zazdroszcze! Bawcie sie dobrze i przywiezcie nam troche slonca.

Monika Ripenbein said...

Dzieki, a slonce to mam nadzieje mnie polubi i bedzie mnie sledzic az do UK i juz tu zostanie na dluzej;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...