Tuesday 21 August 2012

Troche o mnie

Rzadko biore udzial w blogowych zabawach, ale wlasnie dlatego ze dzieje sie to tylko od czasu do czasu, chetnie napisze o sobie 7 rzeczy, ktorych o mnie mozecie nie wiedziec.
Zostalam zaproszona przez Koralowa Mame, dziekuje ;)



Tak wiec:

1. Jak bylam w szkole podstawowej zapowiedzialam rodzicom ze kiedys pojade do Szwecji, do kraju mojego ulubionego wtedy zespolu Roxette. Pojechalam oczywiscie;) W liceum zapowiedzialam ze pojade do Stanow, do Chicago dokladnie, i stane przed posagiem Michaela Jordana. I tak tez zrobilam, na studiach ;)


2. Nigdy nie palilam papierosow.

3. Mozna mnie zobaczyc na google maps przy zblizeniu na pewnej ulicy ;)

4. Od kiedy urodzila sie Sophie NIE ZNOSZE latac! Boje sie panicznie, serce wali, wyobraznia dziala, feee.

5. Ten cytat calkowicie pasuje do mnie ;)


6. Ja i Sophie zagralysmy bardzo bardzo krotka role w krotkometrazowym filmie naszego zajomego rezysera ;)

7. Jestem mega niecierpliwym typem kierowcy. Najbardziej do szalu doprowadza mnie jak inni nie uzywaja kierunkowskazu!!! Gadam pod nosem narzekajac na innych, nie znosze jak ktos w korku wjedzie na swoim zielonym na przejscie dla pieszych, na moj wyjazd, od tego robi sie podwojny korek, wszyscy trabia, a mozna bylo tego uniknac. Tak, zdecydownie za duzo komentuje sytuacje na drodze, zwlaszcza biorac pod uwage ze prawo jazdy mam dopiero od 5 miesiecy ;))))

Do zabawy w wolnej chwili zapraszam:



7 comments:

Qoopka said...

swietne! masz fajna przeszlosc i jeszcze fajniesza przyszlosc mam nadzieje :) i tego Ci zycze

bubalah said...

Dziekuje;))
Troche sie glowilam nad ta 7,niby cos tam w zyciu sie wydarzylo, mamy doswiadczenia, nawyki, gusta, itp,ale jak trzeba wymyslic cos sensownego o sobie to ciezko ;))

Olga said...

o, nie wiedziałam ;) świetnie się czyta takie wyznania :))

Paula said...

Dziękuję za nominację 8) Bardzo mi miło!

Bubalah said...

Olga,zawsze fajnie sie czyta czyjes wspominki i doswiadczenia,czyz nie :-))

Bubalah said...

Paula,nie ma za co:-) Po prostu ciekawosc o innych blogujacych :-))) Kazdy ma cos ciekawego :-)

Magda said...

O, zostalam ustrzelona :) Teraz musze sie zebrac i cos napisac :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...